Žádný carb dieta plán: hubnutí položek

Blog

Pokud si myslíme, že o název tohoto dietní plán, můžete si myslet, že strava zcela eliminuje potraviny s sacharidů. Nicméně smyslem tohoto programu není totální selhání, ale jen na jejich maximální omezení. Přípustné využití sacharidů není větší než 40 g denně, stejně jako doporučená spotřeba je 20 gramů. V této situaci, tělo začne využívat tkáně přebytečného podkožního tuku, díky kterému budete hubnout. Pro mnoho, dieta přestává být dočasný pocit – některé nemají žádné sacharidy stravy života.

Prospěšné vlastnosti dietní plán

Po nastavení, budete jistě nejen eliminovat vaše tělo od platby. Tam je Obecný rekuperace a také čištění těla, „vypouštění“ pro slinivky břišní. Po několika dnech cítí, že se projevuje nejen v číslech, ale rovněž v oblasti zdraví a wellness. Pokud nejste vše nastaveno, aby opustil navždy lahodné sacharidů potraviny, dieta může být následován s určitou periodicitou.

Prospěšné vlastnosti dietní plánUdržet kontinuální váha byla dost deset-den udělení absolutoria každé 3-4 měsíce. To je navrhl k práci ven, můžete získat ohromující výsledek. Je nutné, aby poušti mouky, nádherné, smažené, solené, stejně jako mastnou. Ie bude určitě vynechat ze stravy cukroví, dort, cukr, pečivo, brambory, těstoviny, smažené maso. Zanedbávání na čas z jídelníčku majonéza, a jiné vysoce kalorické položky. Zde je příklad: chleba množství sacharidů 50 g, rýže 71, a také vejce pouze 0,5. Výrobek je zakázáno používat, protože množství sacharidů přesahuje každodenní normou. Sacharidy jsou zdrojem energie, elánu. Pokud se dramaticky snížila jejich množství, tělo začne využívat „knihy“. Každý den snižuje množství tuku, pokles hmotnosti. Není jen snížení tuku: tam je detailní čištění těla, vykládání. Po pár dnech se budete opravdu cítit úlevu, lepší zdraví a stav mysli.

Dieta menu

Dieta menuV souladu s položek, které můžete využít v jakékoliv den v týdnu. Váš dietní plán si můžete vyrobit své osobní změnou množství sacharidů. To je jen příklad, že bys mohl splňovat. Pro každou osobu menu je relativní těch položek, které jsou povoleny příjem. To vše závisí na vašich chuťových preferencí, stejně jako klinické příznaky. Ujistěte se, že zkoumat, pokud máte nenávist v souladu s produkty. Ujistěte se, konzumovat alkohol, dostatek tekutin. Můžete pít sycené nebo nesycené minerální vody v jakémkoliv množství, v ideálním případě Třicet Minut před nebo po náročné. Čaj, káva, příjemné nápoje pít nesmí, stejně jako lepší konzumovat mléko i mléčné výrobky ve velkém množství. Alkohol je také zakázáno, pokud potřebujete optimální výsledky. Co ceny jsou v den-to-denní menu? Se bezmasá strava, využití v souladu s položkami:

  • králičí, Krůtí, telecí, slepičí, hovězí,
  • jazyk, srdce, játra,
  • krevety, krabí, rybí filé, humr a také některých dalších ryb, korýšů a měkkýšů,
  • obilí, sýr, jogurt, biografie, jogurt bez přísad,
  • artyčoky, papriky, fazole, zelí, cuketa,
  • zelená jablka, jahody, rybíz, citron, pomeranč, granátové jablko,
  • sezamová semínka, piniové oříšky, vlašské ořechy.

Ryby, stejně jako maso položky musí být vaření bez přidání soli, koření, přísady. Perfektní vaření v páře nebo s využitím dvojí kotel/pomalý hrnec. Přísně dodržovat dietu, doporučujeme videozáznam potraviny, které jíte během dne, stejně jako počítat sacharidy. Konzumovat malé úseky alespoň 5-6 krát denně. Kolem 4 hodiny před spaním, aby se úplně přestat konzumovat, klesá také ovoce a jogurt. Mohl konzumovat 3-4 sklenice vody. Ale v případě, že hlad je stejně pevné, a ne výdrž stát, jíst jednoduché jogurt nebo 1 ovoce.

Kontraindikace

KontraindikaceTo není nutné používat sacharidů bez stravy plán pro srdeční choroby, problémy s trávicí systém, v průběhu těhotenství a kojení, když ledviny selhávají. Ujistěte se, poraďte se se svým lékařem, pokud jste zažívá špatný zdravotní stav, měla jste chirurgický zákrok, jsou registrované profesionální. Jakýkoliv druh omezení, dokonce i trochu stresu na tělo. Úkolem strava plán na hubnutí bez újmy na zdraví a wellness bez účinků na gastrointestinální systém. Sledovat tento dietní plán dovoleno širokou škálu osob, které hodlají eliminovat nadměrné hmotnosti. Pšenice-zdarma menu se nedoporučuje pro těhotné nebo kojící ženy, a ty, které v nedávné době podstoupili operaci nebo postupy. Poraďte se se svým lékařem, pokud máte/měli problémy týkající se střevního traktu. Žádné sacharidy dietní plán, může zintenzivnit váš problém nebo vést k opakovanému výskytu určité nemoci.